Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Polecam kontakt z firmą Inwemer: Inwemer Warszawa 03-310 Warszawa ul. św. Jacka Odrowąża 15 tel.: +48 22 718 33 11 Rzetelna firma! Szeroka gama usług i nowoczesne podejście do klienta. Usługi wykonywane bardzo dokładnie, nie ma spóźnień. Oczywiście wszystko jest wykonywane legalnie oraz jeset faktura. NIe musisz dostarczać im środków czystości, w firmie wszystko mają.
  3. Oprogramowanie dedykowane jest drogie i z tego powodu wiele osób decyduje się na gotowe programy. Moim zdaniem jednak warto się nad tym zastanowić bo jest to wygodne rozwiązanie z uwagi na możliwosć dopasowania modułów do potrzeb firmy. Zakup oprogramowania dedykowanego jest jednorazowy i później możemy już z niego korzystać w nieograniczonym czasie, ponosząc ewentualne koszty tylko w przypadku chęci poszerzenia wachlarza jego funkcjonalności. Zerknij sobie tutaj: Na stronie opisane są wszystkie zalety tego typu rozwiazania.
  4. Aktualnie mam mieszkanie deweloperskie,przygotowane bylo jako pokazowe, dla mnie a raczej żony uklad idealny, nic nie zmienialismy, same pozytywy, klatka regularnie sprzatana, taras przed blokiem, parking, smietnik na klucz, dookola ogarniete, ulica sezonowo odśniezona,trawa skoszona, nasadzenie przycinane, cos zepsuje sie na placu zabaw odrazu naprawione, odswiezony kolor, kamery na bloku, nie mam do czego sie przyczepic. Dodam tylko ,ze zdecydowałem się na Wrzeszcz. Obecnie wiele realizuje się tam ciekawych inwestycji.
  5. Jak w temacie. Szukam obecnie dobrej firmy do wysprzątania biura w Warszawie. Chodzi o to aby ktoś przyszedł oraz 1-2 razy w tygodniu wysprzątal biuro w jakim obecnie pracujemy.
  6. Jakie jest lepsze oprogramowanie? Dedykowane czy jednak gotowe?
  7. Gdzie szukać mieszkania w Gdańsku? I celować w rynek pierwotny czy moze jednak we wtórny?
  8. Na 250 osob to już całkiem duże szkolenie. NIemniej sama Warszawa jest tak dużym miastem,że na pewno coś się znajdzie. Szczególnie,że sali nie musisz szukać jedynie w samym mieście ale możesz sie również rozejrzeć na obrzeżach miasta. Tam pewnie będzie jeszcze taniej. Ze swojej strony polecam centrum konferencyjne ADN Dobre miejsce, które dysponuje 25 salami, tak wiec jest możliwość zaplanowania wiekszego i mniejszego spotkania. Znajduje się na Browarach Warszawskich. lokalizacja wyposażenie oświetlenie a także możliwość miejsc noclegowych
  9. Szukam dobrej sali konferencyjnej na zorganizowanie dość sporego eventu bo na 250 osób. Jaka polecicie?
  10. Yesterday
  11. Brutalna prawda. Na początek networking albo DOBRY specjalista, chociaż wątpię żeby zaczynał od czegoś innego niż współpraca z innymi. Polecam kontakt z Shineonagency. Powinni pomóc w rozreklamowaniu swojej firmy.
  12. Próbuje od roku ale kiepsko mi wychodzi. Doradzicei jak to ogarnąć?
  13. Wms - proste tworzenie zestawów w systemie. System precyzyjnie wylicza ilość zestawów jakie może utworzyć na podstawie ilości poszczególnych jego składowych w Subiekcie, a następnie wstawia te wartości w Allegro i na stronach internetowych. (Synchronizacja dwukierunkowa). Po sprzedaniu zestawu wszystkie produkty wchodzące w jego skład są zdejmowane ze stanów w Subiekt i następuje automatyczne przeliczenie i aktualizacja stanów zestawów i jego pojedynczych składowych w marketplace'ach.
  14. Potrzebuję program co rozbije zestawy i jednocześnie spowoduję zejście ze stanu magazynowego poszczególnych składowych zestawów automatycznie, nie piszcie że Sellpander, bo on nie zdejmie produktów
  15. Last week
  16. Na razie dopóki się nie przeniesiemy to każdy z nas jest od czegoś odpowiedzialny i ja np. Znam każda lokalizujące zabawek, ktoś inny chemię, a jeszcze ktoś inny art. Dziecięce Dodam, ze obecnie jesteśmy na etapie budowania hali pod magazyn. Liczę na to, ze jak wybudujemy halę to wszystko bedzie mialo swoje miejsce i latwiej bezie kierować magazynem firmowym. https://www.mcmproject.com.pl/hale Buduje nam ta firma
  17. Jakie u Was stosujecie rozwiązania na magazynie? Co wam ułatwia realizacje zamówień - zbieranie towaru. Jakie sposoby na lokalizacje towaru wykorzystujecie. U mnie w pracy aktualnie wyglada to tak, ze na magazynie nie ma za dużo miejsca w stosunku do ilości tworu. Są to rzeczy małej wielkości, ale jest ich pewnie kilkanaście może nawet kilkadziesiąt tysięcy. Większość wisi na hakach, leży w skrzynkach i kartonach podpisanych modelami telefonów i rodzajami ( są to pokrowce do telefonów ). Aktualnie wyglada to tak, ze nigdzie nie idzie sprawdzić położenia produktu. Chodzi się po magazynie i szuk
  18. Earlier
  19. Zverto

    Pilki tenisowe

    Tylko Dunlop pro, aczkolwiek ciężko jest teraz je dostać, ale są genialne. Szczególnie dla zaawansowanych graczy Zerknij sobie na pewno do sklepu Do tenisa. W sklepie jest duzy wybór akcesoriów i piłek tak wiec powinieneś w sklepie znaleźć coś odpowiedniego do siebie Jesli nie wiesz co wybrać to się pytaj. Pracują tam profesjonaliści tak wiec doradza Ci co jest najlepsze.
  20. ploz

    Pilki tenisowe

    Czy ktoś tutaj gra może w tenisa? Jakie polecicie mi piłki tenisowe?
  21. Nie istnieje jedno, najlepsze w każdym przypadku rozwiązanie. Jakie masz potrzeby i budżet? Jakich intergacji potrzebujesz? Jakie masz umiejętności techniczne? Sprzedajesz swoje produkty, produkty z własnego magazynu, a może z hurtowni dropshippingowej? Polecam wziąc pod uwagę Drupal. Na Drupal Solution poczytasz sobie czy warto jest wziąc szablon gotowy czy moze jednak dedykowany płatny.
  22. Na jakiej platformie założyć najlepiej swój własny sklep internetowy?
  23. Obecni będziesz miał problem z kupieniem stacjonarnie. Niestety ale z powodu pandemii są pozamykane wszystkie sklepy budowlane. Tak wiec polecam poszukac w sieci. Ze swojej strony polecam zajrzeć sobie tutaj: https://okucia-sklep.pl/10-okucia-obwiedniowe W sklepie znajdziesz spory asortyment.
  24. Mimo wszystko próbowałbym w pierwszej kolejności przez woo, nie ze względu na to, że system jest lepszy, ale że może się to okazać prostsze i mniej kosztowne. Ewentualnie polecam kontakt z It center. Powinni doradzić odpowiednie oprogramowanie do sklepu online. https://itcenter.pl/oferta/integracja-systemow-informatycznych/
  25. Cześć, nie dawno zacząłem sprzedawać w swoim sklepie internetowym (woocommerce). Sprzedaż się w miarę kręci i w końcu zabieram się za automatyzacje: - wysyłania maili do klientów, - generowanie etykiet (e-nadawca, manager.paczkomaty) - wystawianie faktur No i pytanie, czy iść od razu 100% w baselinkera i tam wszystko spinać? Czy spinać wszystko w wordpresie? Jak to u siebie macie zrobione? Jaki polecacie program do automatycznego wystawiania faktur?
  26. Jest kilka laboratoriów w Polsce, jednak ze swojej strony polecam Tenslab https://tenslab.pl/ laboratorium z duzym doświadczeniem korzystne wyceny wiele różnych badąń wykonywanych na miejscu wydanie certyfikatu W firmie kilka razy korzystaliśmy z ich pomocy w celu badań wytrzymałościowych i nie mamy im niczego do zarzucenia.
  27. Zverto

    Eleganckie buty

    Polecam sklep klasyczne buty. W sklepie znajdziesz spory wybór dobrej klasy obuwia. Możesz zerknąć sobie na derby monki brogsy ewentualnie klasyczne oxfordy Zreszta polecam skontaktować się z obsługą w sklepie Powinni Ci doradzić co będzie najlepsze.
  28. Ale pytasz o zasięgi czy remarketing? Przewaga RTB jest możliwość pisania zaawansowanych logik wyświetlania reklam oraz brak ilościowych ograniczeń w grupach remarketingowych czyli mozesz reklamy wyświetlać nawet 1 osobie. Sieci RTB maja powierzchnie GDN, ale ważny jest priorytet czy dana odsłona poleci do sieci na aukcje czy Google sam ja wykorzysta bo widzi szanse na konwersje i po co jej nie przypisywać sobie. Tak w duuuzym uproszczeniu. https://responsywnie.pl/marketing/kampania-rtb-real-time-bidding-jako-skuteczny-model-reklamy/
  29. Adwords (GDN) vs RTB - ma ktoś doświadczenie na obu systemach? Co przemawia za jednym, a co za drugim? Jak wygląda porównanie pod względem cenowym?
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...