Przem0l Napisano 19 Kwiecień 2010 Zgłoś Share Napisano 19 Kwiecień 2010 http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Metro_2033__recenzja_i_testy_wydajnosci-2862/strona/9123.html Testowana jest gra Metro 2033. Producent podaje, że gra wymaga do płynnej rozgrywki 8 GB RAMu. Jak się domyślacie, to wymaga 64 bitowego systemu operacyjnego. A co dała redakcja benchmark.pl? Procesor: Intel Core i7 920 @ 4.2 GHz Pamięć RAM: 3x 2 GB Corsair XMS3 Classic 1600 MHz, czyli w sumie 6 GB System operacyjny: Windows 7 32-bit PL. 2 GB pamięci na 1 wątek, tak tylko przypominam, do tego Windows 7 też swoje zjada ... a przecież system widzi tylko ok ~3.2 GB. W tekscie i w odpowiedziach na komentarze nie ma nic o PAE. Ciekawe jak TEMP był zawalony. A tak na poważnie (pytanie dla posiadaczy tej gry oraz 64 bitowego Windowsa) czy ona instaluje Wam się w katalogu Program Files (x86) czy Program Files? Bo jak w tym pierwszym to znaczy, że jest 32 bitowa, więc skoro i tak więcej jak 2 GB nie wykorzysta to po co to trucie producenta o 8 GB? Czyli w sumie: ile potrzeba pamięci dla tej gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 19 Kwiecień 2010 Zgłoś Share Napisano 19 Kwiecień 2010 Ja sprawdzałem na Can you run it? I tam w recomended jest 2 GB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 19 Kwiecień 2010 Zgłoś Share Napisano 19 Kwiecień 2010 Recomended to jedno, a żeby mieć fajerwerki to drugie Podejrzewam, że te 8Gb to taki Must Have dla poprawnego wyświetlania poszczególnych elementów otoczenia bez zająknięcia. Ale drżyjcie - bez GeForce 480 nie macie szans na taaaaki efekt Metro było, jest i będzie do bani. Czasami zastanawiam się, dlaczego nazwali tą grę w ten sposób...chyba przez to, że szybko da się ją zaliczyć. edit: Swoją drogą S.T.A.L.K.E.R też miał wymagania wysokie, bo takie zasugerował producent, a lokacje zwiedzałem płynnie na 1 Gb RAMu i Radku 9550 Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Recommended Posts