Przem0l Napisano 17 Luty 2010 Zgłoś Share Napisano 17 Luty 2010 Wczoraj Kasjo otworzyła część swojego prezentu, którym był Heroes of Might and Magic 5 Hordy. Jako, że uwielbia tą serię (HoMM5) to prezent był idealny. Jest to dodatek stand alone, więc nie wymaga podstawki. Najzabawniejsze jest to, że nie wymaga też ... klucza. Choć serial jest napisany na książeczce to instalator ani razu nie zapytał się o numer. Tak samo nie padło to pytanie podczas grania lokalnie ani po LANie. Najzabawniejsze jest to, że w zasadzie ta gra nie ma żadnych zabezpieczeń. To, że najnowszy Alkohol 120% poradził sobie z nią beż zająknięcia to jest chyba oczywiste. Emulacja w Deamonie też nie nastręczyła żadnych problemów a okazuje się, że gra działa nawet bez wirtualnej płyty. Do tego gra podczas rozgrywki sieciowej nie marudziła o to, że w sieci jest identyczna kopia. Jak tak dalej pójdzie to spróbuje zrobić repack i może też pójdzie. Przecież muszą być jakieś systemy uwierzytelnienia w sieci poza numerem wklepanym podczas instalacji (na wypadek braku tej opcji). Ten wstęp dotyczy sytuacji, w której nabywamy płatny soft niezabezpieczony przed nieautoryzowaną instalacją i uruchomieniem. Czy Wy spotkaliście się z podobnym zjawiskiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Micz Napisano 17 Luty 2010 Zgłoś Share Napisano 17 Luty 2010 Ja się nie spotkałem żeby gra z trybem multiplayer nie wymagała klucza. Generalnie mniej zabezpieczeń to dobrze, bo jaki jest sens ich stosowania, jak i tak zostaną złamane, a tylko uderzają w graczy, którzy legalnie kupili grę/program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 17 Luty 2010 Zgłoś Share Napisano 17 Luty 2010 Raz się z tym spotkałem - FAR CRY seria platinium. Działał wszędzie z każdej metody instalacji i też bez zabezpieczeń. Także takie rzeczy się zdarzają... I po co się męczyć crackami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 18 Luty 2010 Zgłoś Share Napisano 18 Luty 2010 LoL - Rise of Nations podstawka nie woła CD Key-a. CoD 4 po wpisaniu klucza informuje, że "wprowadzone znaki wydają się być dobre" i puszcza nas dalej. Z RoNem jest o tyle zabawniej, że możesz grać po sieci na random kombinacji, czyli same cyfry albo co Ci się naciśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Przem0l Napisano 18 Luty 2010 Autor Zgłoś Share Napisano 18 Luty 2010 Heh, czyli nic się nie zmienia. Im wystarczy, że napiszą na początku instalacji: "zakaz tego i tamtego" i to ma niby wystarczyć? A jak my "legalni i uczciwi" mamy się czuć wydając kasę na coś co nawet nie zostało w żaden sposób zabezpieczone? Wiem, że to w moich ustach brzmi co najmniej dziwnie dziwnie, ale niestety taka jest prawda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Recommended Posts