Jump to content

Major... po raz 2


Przem0l
 Share

Recommended Posts

Nie żebym się chwalił... ale dziś w nocy (ok 1:20) wbiłem majorka ^^ :)

Co prawda to już jest "mój drugi raz" ale tym razem mam zamiar dłużej się nim nacieszyć. Obecnie mam s.elitke + viperka z kosiarką na jeszcze 2 tygodnie i ponad 400x +40% exp, do levelu zostało mi ok 133k expa, więc wystarczy jak będę wbijał po 10k dziennie...

Biorąc pod uwagę, że jutro mamy weekend... i za 5 dni znowu jest weekend (Przem0l odkrywca) to Elitka na PERM powinna być MAX do następnego poniedziałku. Oh oh...

;D;D;D;D

Link to comment
Share on other sites

Człowieku [teeej], gdzieś ty się chował? W szafie[?], mu-cha-cha.

:P

Przecież jak wbiję mej-mej-mejdżżżorrrra "dwa" to zarówno hakerski margines społeczny jak i "profesjonalni stawiacze" min, turretów, caltropsów i pozostałych wymienionych w załącznikach A - Z rozweselaczy przestaną mieć wpływ na moje samopoczucie. Bo część z nich w ogóle nie wejdzie do mojego pokoju, a reszta zostanie wywalona NA ZBITY RYJ :P :P.

Więc będzie można skupić się na grze. Czyli w zasadzie będzie tak jak jest teraz na FT (super elitka rządzi), ale tym razem przeniosę się na bravo. I będę wreszcie mógł grać "normalnie" w "normalne" gry i "dla przyjemności". Bo tak na dobrą sprawę to dla rang powyżej MAJ2 nie ma już nic fajnego do odblokowania.

Link to comment
Share on other sites

Czy to wymaga komentarza? Sam nie wiem.... niach niach :) .

Ostatnie 3 weekendy nolajfienia to był koszmar: budzik na 7 rano, naparzanka na platynie/ch.1 do 24.. czasem później.. sobota i niedziela. No ale opłaciło się... przy okazji: wczoraj byłem 8 w rankigu "most exp in day" w Europie xD. Choć wcześniej biłem więcej expa, to jednak wczoraj konkurencja nie była taka mocna, buahaha.

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Ty nie masz nic innego do roboty? :P

A na serio - mógłbym zagrać w Combat Arms ale teraz to tylko z NXami. Koniecznie kupiłbym jakąś broń na perma, żeby się nie szmacić z M16 albo z jakimś GP low cost stuffem :P

Co nie zmienia faktu, że nie wiem czego to robisz Przemek - jest tyle pięknych i pasjonujących produkcji. Swoją drogą czekam na recenzję co się zmieniło ;)

Link to comment
Share on other sites

Wodzu zaprosiłbyś mnie do znajomych na fb bo widziałem, że masz ;) A do Combata nie wrócę za prędko, bo mam nową miłość -> League of Legends ;)

Ale zestawienie broni chętnie poczytam. Swoją drogą - dalej tak mieszają w statystykach przy okazji kolejnych aktualizacji? Jak często robią konserwację serwerów? Jak prezentuje się cykl dodawania nowości? Jaki jest rodzaj tych nowości? I najważniejsze - czy można ze spokojem wydać kasę na NX i jakiegoś perma czy trzeba bać się o to, że jakiś zakompleksiony niemiecki dzieciak mnie podkabluje, że wbiłem 4 banie pod rząd?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...