Micz Napisano 10 Czerwiec 2010 Zgłoś Share Napisano 10 Czerwiec 2010 Polacy robią coraz więcej ciekawych gier, CoJ 1 i 2, Wiedźmin i świetnie się zapowiadający Wiedźmin 2 i teraz Sniper Ghost Warrior. Może to być naprawdę ciekawa gra. Widać, że samo strzelanie jest naprawdę dopracowane, pytanie tylko czy gra obroni się pod względem fabularnym i sztucznej inteligencji wroga. W grze ma być dostępny również tryb multiplayer, choć trochę trudno mi go sobie wyobrazić, co-op bez problemu, ale walka snajperów może być po prostu strasznie monotonna. Choć zawsze można by zrobić dwie drużyny jedna atakującą drugą broniącą, i do tego boty po obu stronach. Wtedy broniący snajperzy mieliby za zadanie wypatrywania wrogich snajperów i wspomaganie swoich botów w walce z botami drużyny przeciwnej, ale żeby taki tryb się sprawdził to musi być dobrze rozwinięta sztuczna inteligencja i najlepiej jeden gracz po obu stronach jako dowódca. Co najważniejsze sugerowana cena detaliczna w Polsce to zaledwie 79,90, więc nie jest to duzo jak na nowość, gra ma się składać z 16 misji, które zapewniają około 8 h zabawy, co nie jest dużo, ale tez nie jest tak strasznie mało. Oby multiplayer był dopracowany. Premiera gry w Polsce 25 czerwca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 10 Czerwiec 2010 Zgłoś Share Napisano 10 Czerwiec 2010 Spodobała mi się sama inicjatywa, bo trzeba przyznać, że jest sporo utrudnień włączając w to wszelkie realne siły działające podczas normalnej pracy snajpera. Brakowało mi tylko na filmie możliwości ustawienia lunety - w końcu ma to każda prawdziwa i pozwala na korygowanie warunków występujących podczas strzału. Dodatkowo nie jestem pewien czy celowanie w górę i w prawo jest standardową taktyką. Ale sam tytuł może być ciekawy. btw chciałbym zobaczyć w tej grze domorosłych kamperów z innych gier celujących w łokcie itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Micz Napisano 10 Czerwiec 2010 Autor Zgłoś Share Napisano 10 Czerwiec 2010 Wiesz pewnie nie chcieli komplikować, bo teoretycznie to wtedy powinno się jeszcze brać pod uwagę ruch obrotowy ziemi przy większych odległościach, no i wiatr nie jako zwykły wskaźnik, a własna ocenę zmian wiatru na całej drodze pocisku. Na pewno multi będzie dla wytrawnych strzelców, chyba że będzie też można grać innymi rodzajami żołnierzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 10 Czerwiec 2010 Zgłoś Share Napisano 10 Czerwiec 2010 A wszystko na dopracowanym Chrome Engine Wymaganie nie powinny być zatem kosmiczne, także gra może odnieść spory sukces pośród komputerów "pośrednich". Czy zagram? To zależy od czasu, niemniej jednak coraz cieplej wyrażam się o produkcjach polskich. Mam nadzieję, że rodzimy Snajper nie skończy za szybko jako dodatek do gazety o grach - liczę na expansion packi, może nieco inne kampanie i takie tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 11 Czerwiec 2010 Zgłoś Share Napisano 11 Czerwiec 2010 Gra i tak powinna być trudna, ale nie ma co się zrażać. Oczywiście wypadałoby poczytać jakiś wojskowy poradnik który analizuje temat naprawdę dogłębnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 11 Czerwiec 2010 Zgłoś Share Napisano 11 Czerwiec 2010 Spokojnie Panowie - póki co wiadomo, że postara się oddać realizm "pracy" snajperów. Ale czy tak będzie rzeczywiście? Czas pokaże, ja chętnie zagram Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Micz Napisano 15 Czerwiec 2010 Autor Zgłoś Share Napisano 15 Czerwiec 2010 W necie krąży demo SGW. Nie wiem czy to oficjalne demo czy wyciekło przedwcześnie, bo głównie można znaleźć odnośniki do torentów, ale znalazłem też normalny link. http://www.techpowerup.com/downloads/1812/Sniper:_Ghost_Warrior_Demo.html Ja już grałem i się zawiodłem, ale zacznę od pozytywów. Grafika jest ładna, choć nie powala na kolana nawet na maksymalnych ustawieniach, ale za to chodzi znakomicie nawet na moim 3 letnim laptopie z GF 8600 GT, napewno duże brawa za optymalizację silnika, tylko to nie zasługa City Interactive a Techlandu, który stworzył ten silnik. Tu w zasadzie kończą się plusy gry. Zatem przejdę do minusów. Największym minusem jest totalne oskryptowanie gry. To ma niby być zaawansowany symulator sniperski a musimy się poruszać od checkpointu do checkpointu, a są one rozstawione dośc gęsto, najwyżej co 120-130 metrów, czasem co 40-50 metrów nawet. Wrogowie pokazują się po dodarciu do określonego punktu w grze. Sztuczna inteligencja też nie jest nalepsza. Miałem taka sytuację, że zabiłem jednego przeciwnika i podszedłem bliżej, okazało się, że było tam dwóch gośći, drugi przykucnął i się rozglądał. To akurat było zrozumiałe. Później musiałm przejść ten moment gry jeszcze raz więc postanowiłem zabić ich naraz, znalazłem odpowiednią pozycję i oddałem dwa szybkie strzały w głowę. Mimo, że stali dokładnie w tym samym mniejscu co za pierwszym razem, wywołało to alarm. Wcześniej gdy czas między zabiciem dwóch strażników wynosił około 30 sekund alarmu nie było. Czasem wrogowie zacinają się i idzą cały czas w róg płotu. Mimo, że ewidentnie powinni widzieć trupy kolegów nie reagują. Innym mankamentem jest brak kompasu na minimapie i gdy mówią nam, że najeżdża ze wschodu nie jesteśmy wstanie okkreślic skąd dokładnie to będzie. W demie jest multi, ale nie udało mi się założyć konta jak narazie. Za chwilę dodam filmik pokazujący to zle oskryptowanie. edit: Oto i on. http://www.wegame.com/watch/sniper-ghost-warrior-how-badly-missions-are-scripted/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 15 Czerwiec 2010 Zgłoś Share Napisano 15 Czerwiec 2010 1,4 GB - sporo jak na demo, ale nie ma co marudzić jutro zaczyna ściąganie - dzięki Micz za linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 16 Czerwiec 2010 Zgłoś Share Napisano 16 Czerwiec 2010 Nie wygląda to znowu za rewelacyjnie...Eh - City Interactive ma ambicje ale powinien zmienić parę osób w składzie, może to da jakiś efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 19 Czerwiec 2010 Zgłoś Share Napisano 19 Czerwiec 2010 Grałem dzisiaj i muszę przyznać, że gra dosyć ciekawa, ale zgodzę się z Miczem, że sporo pozostało do zrobienia, bo w kilku miejscach widziałem przez ściany. Nawet kamienie nie są przeszkodą... co do bullet mode - fajny, ale dałoby się sporo poprawić. Na dodatek w kilku miejscach nie mogłem pojąć dlaczego raz mnie widać a dlaczego nie. Rozczarowała mnie skradanie się - w kilku miejscach nie było innego wyjścia niż sprzątnięcie przeciwnika. Ma dodatek przeciwników jest od groma, ale strasznie mało kumaci są. no i najważniejsze - raz snajperka ma tłumik a raz nie... to albo nie ułatwia zadania albo je komplikuje. Natomiast misja nocna - tłumik już jest i na legalu zamieniamy się w seryjnego łowcę headów. Rzucanie nożem też dziwne - nawet jak trafisz w plecak przeciwnik ginie. Plecaki to w ogóle osobny temat, bo wszyscy z nimi biegają (na marginesie modele wrogów są może ze 4). Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Recommended Posts