Przem0l Napisano 2 Kwiecień 2010 Zgłoś Share Napisano 2 Kwiecień 2010 Tak to się robi i pora nauczyć się tak grać. Teraz dochrapałem się rangi, od której mogę mieć za GP L115A1, więc wypadałoby zacząć robić z niej główną broń. Czyli G36E może po mału odchodzić w zapomnienie . Autor tego filmu do szybkiego celowania i strzelania używa sprytnej metody wciskania jednocześnie (minimalnie wcześniej prawy) obu przycisków myszy. Trzyma palec na styku 2 przycisków... u mnie to nie przejdzie, trza będzie kombinować makro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 2 Kwiecień 2010 Zgłoś Share Napisano 2 Kwiecień 2010 Tak to się robiTak właśnie A tak to się robi w CoD 4: kaai 08 last cod 4 quickscope noscope montage m40a3 acog Generalnie zasada ta sama, ale w CoD jest trudniej. Zwłaszcza jeżeli chodzi o wybór perków - te do quickscope'ów powinny kręcić się na szybkich przeładowaniach, zaś te do noscope'ów na celności przy strzelaniu "z biodra". Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Przem0l Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Zgłoś Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Pykanie z kampiszona wyszlo mu nieźle... ale jest coś znacznie lepszego. Coś, dzięki czemu ten filmik oglądało się po prostu ZAJ...ŚCIE: M O N T A Ż Tu koleś pocisnął niczym profesjonalne studio... poważnie. Nie patrzcie na tą pixelozę, przejścia tonalne itp.. Chciałbym zobaczyć to BEZ kompresji (zapuszczone pliki BMP w 100 FPSach, niczym z FRAPSa) w przynajmniej 1360x768. Niech to waży 40-60 GB ale chciałbym to zobaczyć w jakości w jakiej on te kawałki dropił... Bo wykonaniem powalił wszytskie filmiki jakie widziałem (na temat Combat Arms). Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 3 Kwiecień 2010 Zgłoś Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Mówisz o tym, który ty wstawiłeś, czy o tym który ja wstawiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Micz Napisano 3 Kwiecień 2010 Zgłoś Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Spróbowali by zagrać sniperem w tf2 , tam żeby zapić większość klas jednym strzałem trzeba walić headshoty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Przem0l Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Zgłoś Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Rogal: no o Twoim filmie... bez 2 zdań . Micz: trzeba hedzić żeby zabić 1 strzałem? To co to za kampy są? Poza tym z tego co widziałem, postacie tam są często mocno ... odkryte, bądź biegają w T-shirtach. A przez koszulkę taki AWP/L96A "chyba" się przestrzelą... co nie znaczny, że powinny zabić. Bo to też mnie w sumie w grach irytuje... mówię o zjawisku "stopa shot". A organy, które powodują szybki logoff to serce, mózg... i serce i mózg . Od przebicia reszty nie umiera się w ciągu 0.00001 sekundy, tylko czasami w ciągu godzin/dni. Tylko wtedy kto by biegał z kampą... z bliska lepsza jest strzelba. Oczywiście mówię o trafieniu "poza sercem, mózgiem i kręgosłupem w okolicy szyi". Bo reszta nawet krytikali w wątrobę czy płóca da nam czas na odbezpieczenie granatu bądź walenia serią na ślepo. W końcu "co nam szkodzi". Fajnie byłoby wprowdzić takie rzeczy do gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 3 Kwiecień 2010 Zgłoś Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Ale przecież coś takiego jest i to dawno. O ile wiem to AA tak ma, nie wiem czy Battlefield nowy też czasem tak nie ma. No a 2 na pewno miała. Co do mojego filmu - to był przykład na dobre quick scopes w CoD 4 - wpisz sobie na yt frazę "frag movies Cod 4" i podziwiaj przerost formy nad treścią (znany z wychodzących ostatnio filmów). Ja tam wolę gameplayes oglądać | Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Micz Napisano 3 Kwiecień 2010 Zgłoś Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Tak w AA 2 i 3 tak jest. I jeszcze się krwawi więc trzeba wezwać medyka bo jak rana jest poważna to trzeba zatamować krwawienie inaczej się wykrwawisz, a w dodatku osoba ranna gorzej strzela, ale AA to bardziej symulator pola walki. Przemol nie wymagaj od TF2 realizmu w końcu to gra w konwencji kreskówki, zrobiono tak, żeby osłabić snipera, żeby był zbalansowany z resztą klas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Recommended Posts