Skocz do zawartości

PC do 2500zł z monitorem do gier i filmów


modessef1

Recommended Posts

Witam,

Ostatnio składałem sobie komputer 7 lat temu. Od tamtej pory nie interesowałem sie tematem więc można uznać, że jestem kompletnie zielony.

Potrzebuje złożyć sobie komputer do 2500zł z monitorem. (Bez dodatkowych akcesoriów typu: mysz, klawiatura, głośniki, oraz bez systemu operacyjnego bo ten mam z msdnaa)

Komputer będzie służył do rozrywki tj. gry, filmy, internet.

-Nie wiem ilu calowy monitor? taki by zapewniał jak najlepszą jakość obrazu w grach i filmach, ale jednocześnie nie był jakiś przesadnie wielki.

-Dysk twardy maksymalnie 500GB, pojemności liczone w terabajtach do niczego nie są mi potrzebne.

-Obudowa nie musi być wybajerzona stylistycznie. Chodzi o to by była solidnie wykonana, duża i przewiewna.

-Jak wcześniej napisałem stary komputer użytkuje już 7 lat więc nie jestem osobą zmieniającą często sprzęt więc proszę Was o pomoc w złożeniu zestawu który pozwoli mi jak najdłużej odpalać gry na wysokich wymaganiach.

Pozdrawiam

Podana cena nie jest ceną sztywną, więc jeśli niewiele dokładając można znacznie zwiększyć wydajność to przeboleje i dołożę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

22" będą rzeczywiście okej. Chociaż jakbyś wziął coś mniejszego to będzie też fajnie. Wracając jednak do monitorów - proponuję coś do 500 złotych, np.

http://allegro.pl/samsung-syncmaster-e2220n-fv-krk-wawa-okazja-i1874013105.html

http://allegro.pl/led-lg-e2240s-pn-fullhd-kon-5mln-1-kurier-24h-i1880816630.html

http://allegro.pl/monitor-benq-22-full-hd-g2222hdl-led-dvi-zabrze-i1877764575.html