Znajomy wczoraj poruszył temat problemu jego aplikacji. Otóż problemem jest powolne działanie aplikacji javowych na nowych zajefajnych komórkach z rozdzielczościa np 640x480 czy 480z800(xperia). Telefony sa faktycznie zajefajne? Otóż brakuje w nich pamięci dla aplikacji/gier, które muszą załadować określoną ilość grafiki, która przy tych rozmiarach ekranu jest bardzo bardzo duża. Rozwiązaniem problemu jest metoda doublepixel. W rzeczywistości wrzucamy bylda 2x mniejszego niż nasz ekran, czyli np zamiast 640x480 to 320x240. Wszystko zaczyna nam super szybko elegancko chodzić...szkoda że na 1/4 ekranu. Metoda doublepixel polega na rozciągnięciu ekranu, czyli każdą ramkę na jakimś buforze skalujemy 2krotnie. Wbrew pozorom na szybkich komórkach idzie to całkiem znośnie a pixelozy nie widać(ekrany mają małą plamkę). Problem określony, sposób także...pytanie jak to sprawnie i uniwersalnie przenieść na kod źródłowy? Jakieś propozycje?