gulchynsky Napisano 7 Listopad 2010 Zgłoś Share Napisano 7 Listopad 2010 Witam, Mam problem z iPlusem. Mianowicie odkąd kupiłem nowy komputer iPlus działa bardzo wolno. Z początku myślałem, że to wina modemu albo karty SIM, ale na innym komputerze działał normalnie. Problem tkwi w tym, że działa on bardzo wolno, czasami nawet nie łączy się z internetem. Dziwne są też takie "skoki" przez chwilę prędkość internetu (na podstawie internetowego licznika) wynosiła 900kB, a potem już na stałe ok. 90-96kB. Nie chcę się mądrzyć, bo nie bardzo się na tym znam, ale myślałem też o tym, czy to nie jest spowodowane jakimś brakiem sterowników USB (jeżeli w ogóle takie są) lub coś w tym stylu. Dodam jeszcze, że inne dyski pod USB (np. pendrive) działają bez zarzutu. Problem tkwi tylko w iPlusie. Firewalla wyłączyłem, programu antywirusowego jeszcze nie posiadam. Przeinstalowanie iPlusa nic nie dało, podobnie jak reinstall systemu. Bardzo proszę o pomoc. Podaję dane komputera: System: Windows 7 32-bitowy Procesor: Intel Pentium E6600 3.0 GHz RAM: 4 GB DDR2 800 MHz Karta graficzna: ATI Radeon HD5450 Jeszcze zapomniałem o jednej rzeczy... Przed kupnem nowego komputera posiadałem około 8-letniego staruszka z bardzo słabymi parametrami, na którym internet chodził bez najmniejszego problemu. Zastanawiam się jeszcze, czy problem tkwi w konfiguracji USB w menadżerze urządzeń, konfiguracji modemu lub Bóg wie jakiej jeszcze innej rzeczy, tyle że jak napisałem, nie bardzo się na tym znam, dlatego liczę na waszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 8 Listopad 2010 Zgłoś Share Napisano 8 Listopad 2010 1. Czy masz zainstalowany najnowszy program do obsługi iPlusa? 2. pkm na Komputer -> zarządzaj -> manager urządzeń - czy są tam jakieś żółte znaki zapytania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
gulchynsky Napisano 8 Listopad 2010 Autor Zgłoś Share Napisano 8 Listopad 2010 1. Mam zainstalowanego iPlus Managera w wersji 2.2. To ponoć najnowsza wersja. 2. Nie mam nic takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 8 Listopad 2010 Zgłoś Share Napisano 8 Listopad 2010 A jak z wykorzystaniem limitu danych w tym miesiącu? Może masz przekroczenie w tym okresie rozliczeniowym? Edit: podaj model i producenta modemu. Sterowniki ze strony producenta i oryginalne oprogramowanie może być lepsze od oprogramowania Plusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Recommended Posts