Rogal Napisano 19 Październik 2010 Zgłoś Share Napisano 19 Październik 2010 Generalnie z netem walczę dzisiaj cały dzień...przez większość dnia go nie było, miał chwilowe powroty a później znowu to samo. Przez moment byłem skazany na RESMANa, ale to gorsze niż hotspoty w McDonaldzie, plus takie restrykcje że bym od razu wyleciał. Plus prosta zasada - im dłużej siedzisz tym bardziej muli. Teraz internet jest, ale go nie było - co może być przyczyną? Multimedia dostarcza neta razem z kablówką - początkowo myślałem, że coś nie tak z modemem, bo nie odbierało sygnału właściwie. Podpiąłem dla testów do drugiego identycznego modemu i też nic. Względnie zatem odrzucam uszkodzenie sprzętu na mieszkaniu. Problem na linii? Jakieś nagłe modernizacje? Jakie możliwości? Technik jutro i tak wpadnie, niech zerknie co i jak, chociaż mam wrażenie że już problemu nie będzie :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
waaldii Napisano 20 Październik 2010 Zgłoś Share Napisano 20 Październik 2010 Szczerze to dziwne. A moze coś na kompie? Jeśli ma podłączony net do niego. U mnie raz tylko format pomógl na błędy z połączeniem do routera Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 20 Październik 2010 Autor Zgłoś Share Napisano 20 Październik 2010 Winny nie jest router. Widać, że było coś nie tak z połączeniem (sygnałem) bo nie paliły się diody obrazujące stan połączenia (pulsacyjne "receive"). Zresztą to samo powiedzieli mi uprzejmie na pomocy technicznej w BOK MultiMedia Polska. Rozwiązanie? Ma przyjechać technik, nawet gdzieś zaraz, sęk w tym że teraz wszystko chodzi już okej. Okej, bo na początku łapie jak diesel na mrozie. A potem jest już w miarę stabilnie, tj. sprawdzę jeszcze speedtestem i zobaczę co wyjdzie. A jeżeli technik już się zjawi, to zrobię mu przepytkę na temat jego pracy, zapytam się go czy nie zatrudniają na montaż/serwis i poproszę żeby sprawdził całość infrastruktury w moim mieszkaniu. I najważniejsze: wezmę nr telefonu. Czasem wystarczy jedno słowo i wiesz co się dzieje. A wczoraj w BOK MM usłyszałem, że problem jest, a do techników nie mają nr żeby sprawdzić czy wszystko okej czy też nie. A pewnie prowadzili jakąś modyfikację na łączu. Thats all. Mówisz, że format by pomógł - dawniej od razu bym to zrobił (lol) ale pod kontrolą mam 3 inne komputery także niemożliwością jest, żeby złapały ten sam problem software'owy. Po prostu logiczny tok rozumowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
waaldii Napisano 20 Październik 2010 Zgłoś Share Napisano 20 Październik 2010 nie mówie że by pomógł;p tylko mówię że u mnie jednorazowo był taki problem. Wtedy nawet wymiana mojego liveboxa nie pomogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 20 Październik 2010 Autor Zgłoś Share Napisano 20 Październik 2010 No tak - MM robiła konserwację sprzętu i modyfikacje na łączu - pechowo nikogo o tym nie informując, a już tym bardziej ludków z BOK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Recommended Posts