Skocz do zawartości

Komputer do gier 1400-1500 zł


Kobe

Recommended Posts

Korzystając z tematu chciałem zapytać o poradę. Nie znam się kompletnie na komputerach a chciałbym złożyć coś do gier. Cena to około 1400-1500 zł. Z góry dzięki za wszelką pomoc. Zależy mi na tym żeby komputer nie przycinal żeby wszystko płynnie chodziło. Monitor oraz głośniki już posiadam klawiaturę i myszkę oczywiście też. Chodzi mi wyłącznie o jednostkę centralną.

Wysłane przez Nokia 3310 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

  • 2 weeks later...

Jest ktoś kto mógłby mi w tym pomóc? Szukam po forach ale nie ma całych zestawów. Chce czegoś do gier online zależy mi żeby nie było zwiech i żeby komputer podczas gry się nie wyłączał :) Dobrze by było żeby posłużył mi kilka dobrych lat.

Wysłane przez Nokia 3310 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Ok to tak:

Procesor: AMD Phenom II A-Series x4 A8-3850 FM1 BOX 333zł

Płyta główna: Gigabyte GA-A75-D3H 280zł

Zasilacz: Modecom Carbon MC-620 160zł

Grafika: MSI Radeon HD6670 1GB DDR3 244zł

Pamięć:Kingston HyperX 2x4GB 1600MHz 145zł

Dysk: WD 300GB 175zł

Napęd: LG SuperMulti SATA 67zł

Obudowa: Dowolna, ok 100zł

Razem 1504zł bez przesyłek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Szwagier ostatnio kupił WD Blue - ja osobiście mam Samsungi (500) i WD (500, 250 i 160). Nie narzekam na żaden z nich. Najlepszy chyba będzie WD Blue. Pamiętaj, że karta jest mocno nierozwojowa i gdyby nie konieczność zakupu dysku byłaby inna.

Z obudową jest tak, że wypada sobie kupić taką, aby Ci się podobała. I tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

A właśnie bo kolega mi jeszcze coś powiedział o dysku 50gb żebym osobno kupił tylko że jakiś który jest do instalowania windowsa że wtedy komputer się szybko wczytuje. mógłbyś mi wyjaśnić o co z tym chodzi i czy to w ogóle się opłaca?

Wysłane przez Nokia 3310 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach