Skocz do zawartości

help desk- jak wygląda proces rekrutacyjny


modessef1

Recommended Posts

Witam,

W piątek będę przechodził proces rekrutacyjny w dużej korporacji na stanowisko Help desk/wsparcie użytkowników. Obowiązki wymienione w ofercie:

-utrzymanie i naprawa sprzętu klasy PC

-utrzymanie i naprawa systemów

-wsparcie i szkolenie użytkowników

Przechodził ktoś z Was proces rerutacji w dużej firmie i może mi napisać coś o tym jak to wygląda? Zadają pytania typu: Użytkownik XYZ ma błąd X co robisz by mu pomóc?, a może dają mi rozwalonego kompa i mam go naprawić? albo powiedzieć jak go naprawić?

Mam jeszcze pare dni do rozmowy więc może powinienem sobie coś konkretnego przypomnieć albo przyswoić?

Czekam na rady:)

Pozdrawiam,

Jeszcze bezrobotny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

To już zależy od rekrutującego, bo każdy ma swoje pytania. Przede wszystkim powinieneś być skoncentrowany na tym, co napisałeś w cv, bo będą chcieli zweryfikować tą wiedzę. A z pytań sytuacyjnych to możesz spodziewać się wszystkiego, bo tutaj nie można powiedzieć na 100% o co będą pytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

"Hello IT support, yes, have you switched on and off the device?" :P

Ralliart mógłby się rozpisać nieco, on jest niczym firewall podczas rekrutacji :DBtw - zależy jaki profil firmy. Jak coś w rodzaju rozległego spożywczego to różnie z wiedzą jest ;) Ale pewnie po angielsku musisz płynnie się poruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...