modessef1 Napisano 29 Styczeń 2012 Zgłoś Share Napisano 29 Styczeń 2012 Witam, W piątek będę przechodził proces rekrutacyjny w dużej korporacji na stanowisko Help desk/wsparcie użytkowników. Obowiązki wymienione w ofercie: -utrzymanie i naprawa sprzętu klasy PC -utrzymanie i naprawa systemów -wsparcie i szkolenie użytkowników Przechodził ktoś z Was proces rerutacji w dużej firmie i może mi napisać coś o tym jak to wygląda? Zadają pytania typu: Użytkownik XYZ ma błąd X co robisz by mu pomóc?, a może dają mi rozwalonego kompa i mam go naprawić? albo powiedzieć jak go naprawić? Mam jeszcze pare dni do rozmowy więc może powinienem sobie coś konkretnego przypomnieć albo przyswoić? Czekam na rady:) Pozdrawiam, Jeszcze bezrobotny Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 30 Styczeń 2012 Zgłoś Share Napisano 30 Styczeń 2012 To już zależy od rekrutującego, bo każdy ma swoje pytania. Przede wszystkim powinieneś być skoncentrowany na tym, co napisałeś w cv, bo będą chcieli zweryfikować tą wiedzę. A z pytań sytuacyjnych to możesz spodziewać się wszystkiego, bo tutaj nie można powiedzieć na 100% o co będą pytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 30 Styczeń 2012 Zgłoś Share Napisano 30 Styczeń 2012 "Hello IT support, yes, have you switched on and off the device?" Ralliart mógłby się rozpisać nieco, on jest niczym firewall podczas rekrutacji :DBtw - zależy jaki profil firmy. Jak coś w rodzaju rozległego spożywczego to różnie z wiedzą jest Ale pewnie po angielsku musisz płynnie się poruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Recommended Posts