Rogal Napisano 5 Październik 2011 Zgłoś Share Napisano 5 Październik 2011 Naprawdę, ktoś kiedyś mówił, że Flash umrze, że możliwości jakie oferuje html 5 go przerosną itd. ale to co zobaczyłem na tym filmiku to chyba przedsmak tego co szykuje dla nas Adobe. I to jest pewne - tej cywilizacji nie byłoby tak dobrze bez Flasha z jego możliwościami. Cytując komentarz z filmiku - tylko czekam na możliwość płynnego grania jakiegoś death matcha przez przeglądarkę w 60 osób (maksymalna ilość graczy dla BF 3 to 64 - zobaczcie jaka skala!). Och i ach Kontynuując zagadnienie z innego tematu - śmierć dla tradycyjnego game developingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Micz Napisano 5 Październik 2011 Zgłoś Share Napisano 5 Październik 2011 chyba zapomniałeś wrzucić ten filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 6 Październik 2011 Zgłoś Share Napisano 6 Październik 2011 Ja też bym chętnie go obejrzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 6 Październik 2011 Autor Zgłoś Share Napisano 6 Październik 2011 Lol. Mój wielki błąd Jak wrażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Micz Napisano 7 Październik 2011 Zgłoś Share Napisano 7 Październik 2011 Powalony nie jestem, bo to mi wygląda na ta wersję co na iphonie i androidzie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 7 Październik 2011 Autor Zgłoś Share Napisano 7 Październik 2011 Ale progres jakiś jest, nieprawdaż? Wyobraź to sobie - granie w coś przez przeglądarkę wchodzi na nowy poziom...czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
QumcH Napisano 15 Październik 2011 Zgłoś Share Napisano 15 Październik 2011 Robi wrażenie. Widać duży postęp technologiczny, choć imo normalnie instalowane gry w odstawkę nie pójdą Na pewno nie za szybko, a trzeba pamiętać, że mamy jeszcze przed sobą nie do końca poznaną i nie wprowadzoną na szeroką skalę technologie OnLive Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Rogal Napisano 15 Październik 2011 Autor Zgłoś Share Napisano 15 Październik 2011 OnLive jest uzależnione od dwóch podstawowych czynników: 1. Kasa zainteresowanego. 2. Przepustowość łącza. O ile to pierwsze jest się w stanie przeskoczyć (nie w Polsce) to z drugim bywa gorzej. Poza tym wolę mieć swoje gry u siebie aniżeli gdzieś "w chmurze". Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Recommended Posts