Grzegorz Napisano 1 Kwiecień 2015 Zgłoś Share Napisano 1 Kwiecień 2015 Mam pytanie jak naprawić aplikację „Poczta” w Windows 10 Pro. Technical Preview (Kopia ewaluacyjna. Build 10041), a mianowicie zaktualizowałem Windows 8.1 i teraz mam Windows 10 Professional ale po bawieniu się kilka dni nowym systemem naciskając ikonkę „Poczta” na dolnym pasku wyskakuje mi komunikat „Poczta (Błąd)” Jak to naprawić Mam zainstalowanych dużo aplikacji więc nie chcę instalować wszystkiego od nowa, opcja odświeżania systemu też usuwa wszystkie zainstalowane programy poza aplikacjami Microsoft które zawarte są w systemie. Może można z ciągnąc tą aplikację i zainstalować od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Micz Napisano 2 Kwiecień 2015 Zgłoś Share Napisano 2 Kwiecień 2015 Zainstalowałeś Windowsa 10 jako swój główny system? Jak nazwa wskazuje to jest technical Preview i błedy są spodziewane, to nawet nie jest beta, nie wiem czy można to nazwać alphą. Jako developer nie testował bym swojej aplikacji na TP, bo nie da się powiedzieć czy błedy wynikają z wad aplikacji czy systemu. MS wypuszcza TP głównie aby otrzymać szybką informację zwrotną co się podoba, a co nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 2 Kwiecień 2015 Autor Zgłoś Share Napisano 2 Kwiecień 2015 OK. Rozumiem na własną odpowiedzialność ale pewnie jakiś sposób istnieje tylko jaki ? Będę chyba zmuszony napisać do serwisu pomocy Microsoft. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 3 Kwiecień 2015 Zgłoś Share Napisano 3 Kwiecień 2015 Sprawdzę w domu jak to może wyglądać - ja akurat mam czystą instalację Windows 10. O ile się nie mylę to można było doinstalować klienta poczty - http://www.dobreprogramy.pl/Windows-Live-Essentials,Program,Windows,12570.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 3 Kwiecień 2015 Autor Zgłoś Share Napisano 3 Kwiecień 2015 Tylko to nie jest program „Poczta” zawarty w Windows ale Windows Live Mail !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Ralliart Napisano 5 Kwiecień 2015 Zgłoś Share Napisano 5 Kwiecień 2015 Wychodzi na to, że częściowo miałem rację. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że program o który Ci chodzi to inna aplikacja niż ta z live mail - dlatego sugerowałem, żeby doinstalować live mail. A co do samej naprawy: 1. Powershell uruchomiony jako administrator 2. Komenda: Get-appxprovisionedpackage –online | where-object {$_.packagename –like "*windowscommunicationsapps*"} | remove-appxprovisionedpackage –online Link do aplikacji w sklepie: http://apps.microsoft.com/windows/pl-pl/app/mail-calendar-and-people/64a79953-cf0b-44f9-b5c4-ee5df3a15c63 Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 6 Kwiecień 2015 Autor Zgłoś Share Napisano 6 Kwiecień 2015 OK ! Dziękuję bardzo !!! Pomogło, metoda Ralliart w końcu ZADZIAŁAŁA !!! Temat do zamknięcia a swoją drogą Ralliart jest niezły, ma dużą wiedzę, już straciłem nadzieję że ktoś mi pomorze ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Recommended Posts