Skocz do zawartości

Bocenie


Przem0l

Recommended Posts

Kto z Was nigdy nie bocił niech pierwszy rzuci kamieniem! Wbijanie poziomów i dorabianie się majątku w grach online to zwykła strata czasu. Na początku można grać ale po jakimś czasie człowiek dochodzi do wniosku, że gra robi się nudna. Żeby iść dalej trzeba spędzać znacznie więcej czasu, więc ściąga się z netu bociska i załącza się żeby chodziły non-stop. Nie ważne czy śpimy, jesteśmy w pracy czy spychamy do rowu przeciwnika w Colinie Mc Rally, drugi rdzeń z pewnością ucieszy się na widok MMORGa :P.

Jak grałem magiem w Tibię (PACC) to po jakimś czasie bociłem na najlepszym bocie jaki kiedykolwiek powstał: Tibia Auto. Majstersztyk wśród botów. Tak mi to przypasowało, że zacząłem poważniej podchodzić do wirtualizacji. Tak, to właśnie Tibii zawdzięczam swój rozwój w tym kierunku :P. Jak tu oszukiwać na kilku kontach jednocześnie? ;) ;)

Można było i bez wirtualizacji, ale w ten sposób Tibia Auto lepiej pracowała, a przecież jak zapychać kompa pod naszą nieobecność to do ostatniego bajta RAMu i ostatniego wolnego herca.

W Archlordzie nie ma już tak lekko, chciałem troszkę pooszukiwać (a czemu by nie) ale niestety nikt nie postarał się aby stworzyć klona Tibia Auto. To co udało mi się ściągnąć to jakiś wiejski ALPixie. Niby to działa ale jak zobaczyłem to na własne oczy to mi szczęka opadła.

Może najpierw nieco wyjaśnienia dlaczego nie grzmię na bociarzy (i bociarki ;)).

Po pierwsze producent gry stworzył ją taką żeby wciągnęła i się znudziła, tak samo jak w Combat Arms. Gdy mamy już jakąś postać to nam szkoda tracić 3 procent doświadczenia oraz tych nieszczęsnych przedmiotów, które mogą z nas wylecieć. Gdy zaczyna nam się nudzić a strach przed zgonem przepełnia nasze bogu ducha winne serduszka to nagle okazuje się, że za prawdziwe pieniądze możemy nabyć scroll ucieczki w trakcie bitwy. Ale to nie wszystko, bo możemy nabyć znacznie więcej i lepszych rzeczy, tylko trzeba za nie wszystkie słono zapłacić. Można powiedzieć, że nie musimy w to grać, ale w końcu skoro marnuję bezpowrotnie swój czas na zabugowaną i niedopracowaną grę, frustrując się kolejnym zgonem "bo potworki sprzedały mi kilka krytikali" to ja mam też prawo oszukiwać.

Boty są naszym orężem w walce ze złymi producentami gier. Ta walka toczona jest od zarania dziejów i nie zapowiada się żeby się miała szybko zakończyć.

I po wyjaśnieniach. Powyższy bot, w moim odczuciu nie jest botem, nie zasługuje na miano bota ani na miano pseudo-bota. To co to jest? To jest skrypcik, który jest prostszy niż ustawa przewiduje.

Bocik działa następująco: przesuwa o kilka stopni ekran bodajże w lewo i szuka wroga. Jak już znajdzie to go leje, ale pojedynczo. Gdy mu pomożemy wybrać więcej przeciwników to robi się masakra i giniemy. Mi udało się paść nie zabijając nikogo, więc jedyne co zarobiłem to minus 3 procent doświadczenia i stracone apteczki, manasy, NERWY i czas. A nerwy szły szybciej niż apteczki z tego powodu, że aplikacja przejęła władzę nad Windowsem... tylko wyłączenie zasilacza rozwiązało problem. Aplikacja... no cóż, tabuje do naszej usranej śmierci wciskając po kolei wszelkie zaznaczone opcje jak zbieranie złota itp. W ogóle twórca nie przewidział opcji sprawdzania czy przeciwnik wciąż żyje. Ale czego się spodziewać po zabawce typu Auto-it.

Można by powiedzieć, że mogłem poszukać czegoś bardziej ambitnego, przecież w necie musi być coś lepszego. I jest - płatne. A płacić to mi się średnio chce, no chyba że bym męczył wirtualki... pomyślmy... wyszedł Sun Vbox z obsługą DirectX, mam 4 szybkie rdzenie i 8 GB RAMu... .

Tak na poważnie - rozczarowałem się, jak przeglądałem necisko to trafiałem na zaexekowane skrypty, które jak widać na powyższym obrazku gów.. dają.

Czyli pozostaje mi grać uczciwie ;). LOL :P.

BTW: zanim ktoś zacznie wciskać kit jaki to on jest uczciwy i że jak widzi bota to go leje... jak zobaczę "uczciwie" afkującego w party z podziałem expa, schowanego w filarze to też zatłukę. Czemu? Bo wiadomo, że nie ma bota, który zacząłby uciekać czy ładować we mnie czarami/hitami. Czyli mogę go zpeczyć i nie obawiać się zemsty, bo nie ma bota, który zrobiłby print screena z moim nickiem stojącym obok jego trupa ;). TAK GOSIA :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Co jak co ale ja jestem zwolennikiem bocenia  tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy ktoś będzie miał z tego realną korzyść, tj. z gigantycznego dropa jaki dostanie po 8 godzinach botowania będzie przynajmniej 10 itemków wartych uwagi - oraz gotowych na sprzedaż na allegro.

Jakoże skupiliśmy się tylko na botach dostępnych do Archlorda to dodam tylko, że w łapki wpadło mi kilka ponoć lepszych botów, toteż sprawdzę je i dam znać. A jak poleci ban...bleh - nie poleci. W żadnej produkcji, która na rynku mmo chce się jakoś utrzymać boty nie są banowane - to także gracze, którzy płacą za upgrade'owane itemki grubą kasę żeby te 8 godzin pracy bota dało o wiele lepsze efekty. W tym przypadku mowa o klejnotach do lucka, jakich talizmanów na większy exp itp. Mnia nawet podwojenie expa by satysfakcjonowało. Po ostatnim evencie, podczas którego wbiłem 4 lvle (marnie - mogło być około 6 ale realne życie też jest ważne, ba - ważniejsze ;) ) wiem, że takie coś potrafi usatysfakcjonować. Dołóżmy do tego nieziemski drop i nic tylko grać ;)

Temat który założyłeś pozwala także pokazać inne boty do innych gier.

I tutaj moim skromnym zdaniem powinna schować się do budy Tibia, bowiem produkcja Blizzard'a, tj Diablo 2 z dodatkiem Lord of Destruction miała i ma (ale już niedługo, bo zrobili koszmarne zmiany) najlepszego bota zrobionego przez fanów. Mechanizm był prostszy. Nie było mowy o wyszukiwaniu przeciwika - wszystko opierało się na wyliczeniach - tj że w odlehłości 2 cm na ekranie trzeba zrobić tele, puścić młotki, zrobić tele, puścić młotki itp. Mówię młotki, bo bot był dedykowany dla paladynów na młotki, tj. holy hammer i koncentrację. Tutaj niestety trzeba podzielić tych którzy mogą postać powierzyć botowi i tych którzy nie powinni. Powiem krótko - Ci którzy nie mają 10-11 k obrażeń minimalnych i maksymalnych jednocześnie (czyli po porstu TYLE) powinni dać sobie spokój. To zbyt ryzykowne postawić postać botu i pójść do szkoły - zbyt szybko padnie.

Wracając do mechanizmu bota - określało się mu krytyczną ilość hp po której powinien wypić potkę (najlepszą, czyli taką co leczy 100% many i hp). O dziwo po 8 godzinach bocenia niejednokrotnie miksturki nie byłu wypite - dlaczego? Bo Diablo jako gra jest majstersztykiem w zadawaniu i czerpaniu korzyści z obrażeń jakie zadajemy wrogom - każdy "hit" zabierał im x hp (takie coś zakładał build, który zawierał w sobie rozpis itemków "must have") i x many.

Jak już pisałem - zero wyszukiwania wrogów. Po prostu - dolatywało się do siedziby bossa, czyściło teren dopóki nic się nie pojawiało i bot dawał TP (Town Portal). Potem stawał w określonym przez prosty algorytm walki miejscu i koniec - kręcił cały czas młotki. Zwykle postacie padały zanim się pojawiały (ot taki lag robiony przez mocnych paladynów ;)).

A na koniec - jak na bota przystało - informował o nazwie kolejnej gry i zapraszał na nią.

Jedyne co mogę mu zarzucić to brak selekcji podnoszonych itemków. A szkoda, bo to by uczyniło go naprawdę mocnym bociskiem.

No ale nie wszystko musi być tak doskonale wykonane jak Diablo. Uważam, że dobrze wykonana produkcja, z rozmysłem a nie "bo potrzeba kasy" pozwala rozwinąć skrzydła wszelkim dodatkom - bo to czyni je prostsze, a zarazem pożyteczniejsze.

Dziękuję za uwagę ;)

edit:

coś słabo zwiększyłeś liczbę znaków dla wiadomości Ralliart...chciałem wam przykładowy skrypt w tagach code wrzucić a tu dupa :P

edit2:

Powinno działać, a tym samym pokazać wam jaką mnogość opcji oferuje ten bot:

Przykladowy config dla paladyna.

Include("config/NTConfig.ntl");

var NTConfig_PutAura;
var NTConfig_CastRedemption;
var NTConfig_CastHolyShield;

function NT_LoadConfig()

//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// "Script & Boss Configuration" 
//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Wpisz "//" przed daną linijke kodu aby wyłączyć dany skrypt ! (usuwanie linijek kodu by usunąć skrypt nie jest zalecane!) 
// Jeżeli chcesz danego bossa(skrypt) włączyć należy usunąć "//" z przed danej linijki kodu ! 
//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


//------------------------
// "Public Baal Message" 
//------------------------


Baal_WelcomeMessage = ""
Baal_TpUpMessage = "TP is open! Should be Clear-ish "
Baal_KillBaalMessage = "Lets smoke baal Sorcs >>>Static<<< Please"
Baal_NextGameMessage = "NG in 25 secconds"
NTConfig_BRWisperToFriendList = false; // Wpisz "true" aby szepnąć do swojej friend listy i powiadomić o swoim publicznym Baal Runie.


//--------------------------
// "Public Diablo Message" 
//--------------------------


Diablo_WelcomeMessage = ""
Diablo_TpUpMessage = "TP is open! Should be Clear-ish!"
Diablo_KillDiabloMessage = "Diablo killing !"
Diablo_NextGameMessage = ""
NTConfig_DRWisperToFriendList = false; // Wpisz "true" aby szepnąć do swojej friend listy i powiadomić o swoim publicznym Diablo Runie.


//-------------------------------------
// "Public Tal-Rasha's Tombs Message" 
//-------------------------------------


TalRasha_TpUpMessage = "TP is open & clear! Come fast i boo"
TalRasha_AfterOpeningTpMessage = "Keep close to me ! Or no exp for You :/"
TalRasha_AfterCleaningTombMessage = "The tomb is clean! Take my TP and wait in town for the next tomb "
TalRasha_NextGameMessage = "NG in 25 secconds"
NTConfig_TombWisperToFriendList = false; // Wpisz "true" aby szepnąć do swojej friend listy i powiadomić o swoim publicznym Tomb Runie.


//----------------
// "Public Boss" 
//----------------


//NTConfig_Script.push("NTPublicDiablo.ntj"); // Usuń "//" z przed linijki kodu aby włączyć publiczne Diablo Runy.
NTConfig_MakeTpOnStartChaosSanctuary = false; // Wpisz "true" bot zrobi TP na początku Chaos Sanctuary.
NTConfig_MakeTpOnPentagramCenter = true; // Wpisz "true" bot zrobi TP na środku Pentagramu.

//NTConfig_Script.push("NTPublicBaal.ntj"); // Usuń "//" z przed linijki kodu aby włączyć publiczne Baal Runy.
NTConfig_PublicKillBaal = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_PublicKillBaal na "true", bot pójdzie zabić Baal'a.

//NTConfig_Script.push("NTPublicTalRashasTomb.ntj"); // Usuń "//" z przed linijki kodu aby włączyć publiczne Tomb Runy.


//---------------
// "Act I Boss" 
//---------------


//NTConfig_Script.push("NTBishibosh_ENG.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTBishibosh_POL.ntj");

//NTConfig_Script.push("NTRakanishu_ENG.ntj");
NTConfig_ClearTristram = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ClearTristram na "true", bot wyczyści z potworów całe Tristram.
NTConfig_MooMooFarm = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_MooMooFarm na "true", bot uda się na farme moo moo (Skrypt nie skończony!).
//NTConfig_Script.push("NTRakanishu_POL.ntj");
NTConfig_ClearTristram = false;
NTConfig_MooMooFarm = false;

//NTConfig_Script.push("NTBloodRaven.ntj");
NTConfig_Bishibosh_ENG_Extension = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_BishiboshExtension na "true", bot w drodze do Krwawej Orlicy zabije Bishibosh'a. Wartość "true" nie może być ustawiona jeżeli mamy włączony zwyczajny skrypt na Bishibosha !
NTConfig_Bishibosh_POL_Extension = false;
NTConfig_ClearMausoleum = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ClearMausoleum na "true", bot uda się na czyszczenie Mausoleum z potworów.
NTConfig_ClearCrypt = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ClearCrypt na "true", bot uda się na czyszczenie Krypty z potworów.

//NTConfig_Script.push("NTPit.ntj");
NTConfig_ClearTamoeHighLand = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ClearTamoeHighLand na "true", bot przed udaniem się do Pit wyszyści Tamoe HighLand z potworów.
NTConfig_ClearPitLevel1 = 0; // 0 = Nie czyść obszaru // 1 = Czyść tylko ścieżke do Pit lvl 2 // 2 = Czyść wszystko.

NTConfig_Script.push("NTCountess.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTTheSmith.ntj");

NTConfig_Script.push("NTAndariel.ntj");
NTConfig_ClearAndarielThron = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ClearAndarielThron na "true", bot po zabiciu Andariel wyczyści tron z potworów.


//----------------
// "Act II Boss" 
//----------------


//NTConfig_Script.push("NTRadament.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTAncientTunnels.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTSummoner.ntj");
NTConfig_FireEyeExtension = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_FireEyeExtension na "true", bot wejdzie w arcane portal, zabije Fire Eye i wróci z powrotem zabić Summonera.
//NTConfig_Script.push("NTFastTalRashasTomb.ntj");
NTConfig_Script.push("NTDuriel.ntj");


//-----------------
// "Act III Boss" 
//-----------------


//NTConfig_Script.push("NTTravincal.ntj");

NTConfig_Script.push("NTMephisto.ntj");
NTConfig_KillCouncilMembers = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_KillCouncilMembers na "true", bot zabije członków rady.


//----------------
// "Act IV Boss" 
//----------------


//NTConfig_Script.push("NTHephasto.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTFastDiablo.ntj");


//---------------
// "Act V Boss" 
//---------------


//NTConfig_Script.push("NTThreshSocket.ntj");

//NTConfig_Script.push("NTEldritch.ntj");
NTConfig_ShenkExtension = true; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ShenkExtension na "true", bot po zabiciu Eldritcha uda się do Shenka.
NTConfig_DacFarrenExtension = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_DacFarrenExtension na "true", bot po zabiciu Eldritcha uda się do DacFarren.

//NTConfig_Script.push("NTPindleskinByWP.ntj"); // Skrypt na Pindleskina przez WP.

//NTConfig_Script.push("NTPindleskin.ntj");
NTConfig_NihlathakExtension = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_NihlathakExtension na "true", bot pójdzie przez czerwony portal ! Po zabiciu Pindleskina bot uda się do Nihlathaka.

//NTConfig_Script.push("NTNihlathak.ntj"); 
NTConfig_PindleskinExtension = true; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_PindleskinExtension na "true", bot pójdzie przez wp ! Po zabiciu Nihlathaka bot uda się do Pindleskina. 

//NTConfig_Script.push("NTFrozenstein.ntj");
NTConfig_ClearFrozenRiver = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ClearFrozenRiver na "true", bot będzie czyścił z potworów ten obszar.

//NTConfig_Script.push("NTGlacialTrail.ntj");
NTConfig_ClearGlacialTrail = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ClearGlacialTrail na "true", bot będzie czyścił z potworów ten obszar.

//NTConfig_Script.push("NTIcyCellar.ntj");
NTConfig_ClearIcyCellar = false; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ClearIcyCellar na "true", bot będzie czyścił z potworów ten obszar.

//NTConfig_Script.push("NTFastBaal.ntj");
NTConfig_KillBaal = true; // Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_KillBaal na "true", bot pójdzie zabić Baal'a.


//---------------------------------------------------
// "Chicken, Merc & Others Parametrs Configuration" 
//---------------------------------------------------


me.maxgametime = 0; // Czas w sekundach, maksymalna długość gry, 600 sekund domyślnie (10 minut) (0 = nieskończony).

NTConfig_PrintCoord = false; // Wpisz "true" aby wyświetlić koordynaty postaci na mapie, bot wtedy nie będzie działał !
NTConfig_StartDelay = 100; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do startu.
NTConfig_AreaDelay = 100; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do zmiany pola gry.
NTConfig_SnagDelay = 15; // Opóźnienie czasowe w milisekundach, aż pickit zacznie zbierać itemy.

NTConfig_SkipHealLife = 90; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent życia nie pójdzie sie uleczyć.
NTConfig_SkipHealMana = 70; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent many nie pójdzie sie uleczyć.

NTConfig_SkipHealCurses = false; // Jeżeli chcesz aby bot nie chodził się leczyć od klątw ustaw na "true".
NTConfig_UseMerc = false; // Ustaw "true" jeżeli chcesz aby bot wskrzeszał najemnika.
NTConfig_ResetWeapon = true; // Ustaw "true aby zresetować broń kiedy wskrzeszasz merca.

NTConfig_LifeThresh = 70; // Pij normalna miksturkę życia poniżej tego procentu życia.
NTConfig_LifeRejuvThresh = 40; // Pij miksturkę pełnego wzmocnienia poniżej tego procentu życia.
NTConfig_ManaThresh = 70; // Pij normalna miksturkę many poniżej tego procentu many.
NTConfig_ManaRejuvThresh = 40; // Pij miksturkę pełnego wzmocnienia poniżej tego procentu many.

NTConfig_LifeChicken = 20; // Poniżej tej wartości procentowej życia bot wyjdzie z gry.
NTConfig_ManaChicken = 0; // Poniżej tej wartości procentowej many bot wyjdzie z gry.

NTConfig_ViperSkipNihlathak = false; // Wpisz "true" jeżeli chcesz aby bot pominął Nihlathaka jeśli w jego komnacie wykryje 'Tomb Vipers'.
NTConfig_QuitOnHostile = true; // Wpisz "true" jeżeli chcesz aby bot wychodził z gry jeśli inny gracz okaże tobie wrogość(host).

NTConfig_MercLifeThresh = 70; // Leczenie najemnika zwykła mikstura.
NTConfig_MercRejuvThresh = 40; // Leczenie najemnika mikstura pełnego wzmocnienia.

//NTConfig_MercChicken = 0; // Poniżej tej wartość życia najemnika bot wyjdzie z gry.


//--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// "Inventory Configuration" 
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Liczby odpowiadają waszemu inwentarzowi. Ustaw "0", aby zostawić cokolwiek tam jest i "1" przestrzeń do dyspozycji bota. 
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


NTConfig_FreeSpace = 4; // Ilość wolnych kolumn w inwentarzu.

NTConfig_Columns[0] = [0,0,0,0,1,1,1,0,0,0];
NTConfig_Columns[1] = [0,0,0,0,1,1,1,0,0,0];
NTConfig_Columns[2] = [0,0,0,0,1,1,1,0,0,0];
NTConfig_Columns[3] = [0,0,0,0,1,1,1,0,0,0];

NTConfig_MinGoldToStash = 70000; // Maksymalna liczba złota nim bot pójdzie do skrzynki.

//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Typy mikstur używanych w każdej kolumnie paska. 
// Dostępne typy  "hp" = życie | "mp" = mana | "rv" = mikstura pełnego wzmocnienia. Możesz używać też innych typów mikstur. 
// Utrzymuj równe typy mikstur przy przylegających kolumnach. Pierwsze HP potem MP, a potem HP to zły wybór. 
// Utrzymuj HP i MP zaraz na początku paska (w przypadku gdy potrzebujecie użyć RV i innych typów). 
// RV MUSI, POWTARZAM MUSI być na końcu paska (ostatnia kolumna). 
// Aby użyć tylko mikstur pełnego wzmocnienia wpisz rv we wszystkich kolumnach. 
//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


NTConfig_BeltColType[0] = "mp";
NTConfig_BeltColType[1] = "mp";
NTConfig_BeltColType[2] = "hp";
NTConfig_BeltColType[3] = "rv";


//-----------------------------------------------------------------------------------------------
// Minimalna ilość mikstur w każdej kolumnie przed potrzebą uzupełnienia 
// Jeżeli liczba mikstur spadnie poniżej tej liczby w tej kolumnie bot pójdzie do sklepu i kupi. 
// Wpisz 4 aby pójść na zakupy w najbliższym czasie  jeżeli mikstur będzie brakować 
// Polecam wpisać w kolumny paska "rv", a tu 0. Sklep nie wspiera mikstur pełnego wzmocnienia! 
//-----------------------------------------------------------------------------------------------

NTConfig_BeltColMin[0] = 4;
NTConfig_BeltColMin[1] = 4;
NTConfig_BeltColMin[2] = 4;
NTConfig_BeltColMin[3] = 4;


//-----------------------------------------------------------------------------------------
// "SnagIt Configuration"  
//-----------------------------------------------------------------------------------------
// Pliki .nip znajdują się w Scriptssettings !!! 
//-----------------------------------------------------------------------------------------
// Tutaj jest lista nip plików, przyjmując że używasz nip paczki. 
// Jeżeli chcesz dodać swój własny plik .nip, po prostu skopiuj dowolną linie i wklej ja 
// Aby wyłączyć .nip file, po prostu daj "//" na początku linijki lub skasuj dana linijkę. 
//-----------------------------------------------------------------------------------------


NTConfig_NIPFilePath.push("normal.nip");
//NTConfig_NIPFilePath.push("elite.nip");


NTConfig_SnagRange = 50; // Promień sprawdzania kiedy item wypadnie. 40 jest odpowiednią liczbą tutaj
NTConfig_OpenChest = false; // Wpisz "true" aby bot otwierał skrzynki.


//---------------------------------------------------------
// "Cubing Configuration" 
//---------------------------------------------------------


NTConfig_Cubing = false; // Włącz mutowanie

//NTConfig_CubingItem.push(["gcw",0,3]); // Chipped Diamond gcw
//NTConfig_CubingItem.push(["gcv",0,3]); // Chipped Amethyst gcv
//NTConfig_CubingItem.push(["gcb",0,3]); // Chipped Saphire gcb
//NTConfig_CubingItem.push(["gcy",0,3]); // Chipped Topaz gcy
//NTConfig_CubingItem.push(["gcr",0,3]); // Chipped Ruby gcr
//NTConfig_CubingItem.push(["gcg",0,3]); // Chipped Emerald gcg
//NTConfig_CubingItem.push(["skc",0,3]); // Chipped Skull skc

//NTConfig_CubingItem.push(["gfw",0,3]); // Flawed Diamond gfw
//NTConfig_CubingItem.push(["gfv",0,3]); // Flawed Amethyst gfv
//NTConfig_CubingItem.push(["gfb",0,3]); // Flawed Saphire gfb
//NTConfig_CubingItem.push(["gfy",0,3]); // Flawed Topaz gfy
//NTConfig_CubingItem.push(["gfr",0,3]); // Flawed Ruby gfr
//NTConfig_CubingItem.push(["gfg",0,3]); // Flawed Emerald gfg
//NTConfig_CubingItem.push(["skf",0,3]); // Flawed Skull skf

//NTConfig_CubingItem.push(["gsw",0,3]); // Normal Diamond gsw
//NTConfig_CubingItem.push(["gsv",0,3]); // Normal Amethyst gsv
//NTConfig_CubingItem.push(["gsb",0,3]); // Normal Saphire gsb
//NTConfig_CubingItem.push(["gsy",0,3]); // Normal Topaz gsy
//NTConfig_CubingItem.push(["gsr",0,3]); // Normal Ruby gsr
//NTConfig_CubingItem.push(["gsg",0,3]); // Normal Emerald gsg
//NTConfig_CubingItem.push(["sku",0,3]); // Normal Skull sku

//NTConfig_CubingItem.push(["glw",0,3]); // Flawless Diamond glw
//NTConfig_CubingItem.push(["gzv",0,3]); // Flawless Amethyst gzv
//NTConfig_CubingItem.push(["glb",0,3]); // Flawless Saphire glb
//NTConfig_CubingItem.push(["gly",0,3]); // Flawless Topaz gly
//NTConfig_CubingItem.push(["glr",0,3]); // Flawless Ruby glr
//NTConfig_CubingItem.push(["glg",0,3]); // Flawless Emerald glg
//NTConfig_CubingItem.push(["skl",0,3]); // Flawless Skull skl

//NTConfig_CubingItem.push(["r01",0,3]); // El Rune r01
//NTConfig_CubingItem.push(["r02",0,3]); // Eld Rune r02
//NTConfig_CubingItem.push(["r03",0,3]); // Tir Rune r03
//NTConfig_CubingItem.push(["r04",0,3]); // Nef Rune r04
//NTConfig_CubingItem.push(["r05",0,3]); // Eth Rune r05
//NTConfig_CubingItem.push(["r06",0,3]); // Ith Rune r06
//NTConfig_CubingItem.push(["r07",0,3]); // Tal Rune r07
//NTConfig_CubingItem.push(["r08",0,3]); // Ral Rune r08
//NTConfig_CubingItem.push(["r09",0,3]); // Ort Rune r09

//NTConfig_CubingItem.push(["r10",0,3,"gcy",0,1]); // Thul Rune + chipped Topaz r10 + gcy
//NTConfig_CubingItem.push(["r11",0,3,"gcv",0,1]); // Amn Rune + chipped Amethyst r11 + gcv
//NTConfig_CubingItem.push(["r12",0,3,"gcb",0,1]); // Sol Rune + chipped Saphire r12 + gcb
//NTConfig_CubingItem.push(["r13",0,3,"gcr",0,1]); // Shael Rune + chipped Ruby r13 + gcr
//NTConfig_CubingItem.push(["r14",0,3,"gcg",0,1]); // Dol Rune + chipped Emerald r14 + gcg
//NTConfig_CubingItem.push(["r15",0,3,"gcw",0,1]); // Hel Rune + chipped Diamond r15 + gcw

//NTConfig_CubingItem.push(["r16",0,3,"gfy",0,1]); // Io Rune + flawed Topaz r16 + gfy
//NTConfig_CubingItem.push(["r17",0,3,"gfv",0,1]); // Lum Rune + flawed Amethyst r17 + gfv
//NTConfig_CubingItem.push(["r18",0,3,"gfb",0,1]); // Ko Rune + flawed Saphire r18 + gfb
//NTConfig_CubingItem.push(["r19",0,3,"gfr",0,1]); // Fal Rune + flawed Ruby r19 + gfr
//NTConfig_CubingItem.push(["r20",0,3,"gfg",0,1]); // Lem Rune + flawed Emerald r20 + gfg
//NTConfig_CubingItem.push(["r21",0,2,"gfw",0,1]); // Pul Rune + flawed Diamond r21 + gfw

//NTConfig_CubingItem.push(["r22",0,2,"gsy",0,1]); // Um Rune + Topaz r22 + gsy
//NTConfig_CubingItem.push(["r23",0,2,"gsv",0,1]); // Mal Rune + Amethyst r23 + gsv
//NTConfig_CubingItem.push(["r24",0,2,"gsb",0,1]); // Ist Rune + Saphire r24 + gsb
//NTConfig_CubingItem.push(["r25",0,2,"gsr",0,1]); // Gul Rune + Ruby r25 + gsr
//NTConfig_CubingItem.push(["r26",0,2,"gsg",0,1]); // Vex Rune + Emerald r26 + gsg
//NTConfig_CubingItem.push(["r27",0,2,"gsw",0,1]); // Ohm Rune + Diamond r27 + gsw

//NTConfig_CubingItem.push(["r28",0,2,"gly",0,1]); // Lo Rune + flawless Topaz r28 + gly
//NTConfig_CubingItem.push(["r29",0,2,"gzv",0,1]); // Sur Rune + flawless Amethyst r29 + gzv
//NTConfig_CubingItem.push(["r30",0,2,"glb",0,1]); // Ber Rune + flawless Saphire r30 + glb
//NTConfig_CubingItem.push(["r31",0,2,"glr",0,1]); // Jah Rune + flawless Ruby r31 + gll
//NTConfig_CubingItem.push(["r32",0,2,"glg",0,1]); // Cham Rune + flawless Emerald r32 + glg

NTConfig_CubingItem.push(["leg",0,1,"tbk",0,1]); // Wirt's Leg + Tome of Town Portal leg + tbk


//--------------------------------------------------------------------------------------------------------
// "Gamble Configuration" 
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Określa jakie itemy mają być hazardowne, regulują to odpowiednie kody itemów np. (("rin"); // Rings) 
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------


NTConfig_Gamble = false; // Wpisz "true" jeżeli chcesz uprawiać hazard !
NTConfig_GambleStopGold = 300000; // Ilość złota przy której bot przestaje uprawiać hazard.

NTConfig_GambleItem.push("rin"); // Rings
NTConfig_GambleItem.push("amu"); // Amulets
NTConfig_GambleItem.push("ci0"); // Circlets
NTConfig_GambleItem.push("ci1"); // Coronets
//NTConfig_GambleItem.push("lgl"); // Leather Gloves
//NTConfig_GambleItem.push("vgl"); // Heavy Gloves
//NTConfig_GambleItem.push("mgl"); // Chain Gloves
//NTConfig_GambleItem.push("tgl"); // Light Gauntlets
//NTConfig_GambleItem.push("hgl"); // Gauntlets


//----------------------------------------------------------------------------------------------------------
// "Paladin Attack Configuration" 
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Lista wszystkich ID Skillów znajdują się w ScriptslibsconfigSkill_IDs !!! 
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------
// |Combat Skills| 112:Blessed Hammer, 106:Zeal, 121:Fist of the Heavens, 101:Holy Bolt 
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
// |Offensive Auras| 113:Concentration, 122:Fanaticism, 123:Conviction, 118:Holy Shock, 114:Holy Freeze 
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
// |Defensive Auras| 124:Redemption, 125:Salvation, 120:Meditation, 109:Cleansing, 115:Vigor 
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------


NTConfig_PutAura = 113; // Jakiej aury chcesz używać jak atakujesz. Wpisz 0 jeżeli nie chcesz !

NTConfig_AttackSkill[0] = 0; // Pierwszy skill którego będziesz używać do ataku. Wpisz 0 jeżeli nie chcesz !
NTConfig_AttackSkill[1] = 112; // Drugi skill którego będziesz używać do ataku bossa.
NTConfig_AttackSkill[2] = 112; // Inny skill.
NTConfig_AttackSkill[4] = 0; // Drugi skill w przypadku kiedy potwor ma odporności. Wpisz 0 jeżeli nie chcesz !

NTConfig_ClearPosition = true; // Wpisz "true" jeżeli chcesz aby bot czyścił obszar bo zabiciu bossa.
NTConfig_CheckSafe = false; // Wpisz "true" aby sprawdzić czy merc nie ma klątwy (bot pojdzie do miasta jeżeli merc będzie miał klątwę).

NTConfig_CastRedemption = false; // Wpisz "true" aby użyć "Redemption" po zabiciu potworów.
NTConfig_CastHolyShield = true; // Wpisz "true" aby używać "Holy Shield".
}
Przy okazji chciałem zaprosić do tematu wielkiego przeciwnika wszelkich botów - Gosie! Zabierz głos w tej dyskusji i odsuń nas od złego ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Właściwie Gosia sama boci i nasze dywagacje nieco ją "bolą" ;). Granie w party z podziałem na EXP, gdy samemu się chowa w miejscach, w których Ciebie nie widać to zwykłe oszustwo. Nie ważne czy exp wpada nam bo gra za nas automat czy ktoś inny - grunt, że to nie my gramy. I tu pojawia się cały problem: kopiowanie przedmiotów, złota czy podwójny exp. Po co się ograniczać i nie przerobić hexedytorem bota tak żeby dawał 100x więcej expa?

Niech nawet GM wywalą takie konto, jeżeli jest na podobnym do naszego poziomie a my jesteśmy (z innego kompa i IP) z nim w party to wpadnie nam też bardzo dużo expa... . I to ja rozumiem ;).

Temat botów trzeba będzie rozwinąć, bo jak dziś rano (7 z hakiem) wlazłem na pustynię to spotkałem zdaje się z 6 bociarzy. 2 z nich dedło od mojego blunta, na resztę się nie rzucałem. Wystarczy popatrzeć z kim oni walczą - jak z pojedynczym przeciwnikiem gdy w około jest ich kupa to wiadomo, że boci. Tym bardziej, że goście mieli 50+ levele i trzaskali się na powierzchni ze zwykłymi 50`tkami. Takich to ja biorę (Knight Vampire) 25-30 na raz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Ja też gram pojedyńczo - po prostu na większą grupę nie mam wystarczająco pary ;) Także to jest miarodajne jak metrówka.

Btw, mógłbyś wrzucić listę botów które testowałeś? Ja znalazłem jakiegoś ale podchodzi on pod VIP Hack'a - więc jest z góry płatny.

I najśmieszniejsze - forum z którego brałem hacki ma podpisaną umowę na wymianę bannerów czołowych gier mmo ;) Pełen zestaw - dobry hack i fajna gra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Ten temat coraz bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że gry mmo nie są grami dla przyjemności. Jak trzeba tak kombinować, aby być "na poziomie" to ja dziękuję, wolę gry off-line. I jeszcze to co zauważył Rogal: tamto forum reklamuje gry które hackuje.... kasa jest wszędzie.... Ja tam już wolę w wolnym czasie pojeździć sobie po mieście tramwajem w TRAINZ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Ee tam Ralliart, ja grałem w wiele MMO i ani razu nie użwałem hacków/botów ect. Tylko raz chyba w Tibii jakiś program, dzięki któremu można było szybko łowić.

Moim zdaniem bocić można, ale jeżeli gra się też samemu, ale jeżeli tylko bot gra, to nie ma sensu, chyba, że staracie wykręcić w tym jakiś biznes a la Allegro. ;) Pamiętam jak z kumplami graliśmy w jakiegoś MMORPG'a i ja, jako człowiek bez wybitnych umiejętności MMORPG'owych zostawałem zwykle daleko za innymi. Wiesz jakie to uczucie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Właściwie Gosia sama boci i nasze dywagacje nieco ją "bolą" ;). Granie w party z podziałem na EXP, gdy samemu się chowa w miejscach, w których Ciebie nie widać to zwykłe oszustwo.

Nic mnie nie boli, i jak sam słusznie zauważyłeś to oszukuję anie bocę...a poza tym, jak się gra w party i ma się możliwość zostawienia postaci afk na kilka do kilkunastu minut, to dlaczego nie? Czasami trzeba wstać od kompa...chyba, że Ty nie musisz...ale to już nie wnikam.

Jeżeli gra jest nudna, to się w nią nie gra, a nie odpala bota, bo po kiego grzyba "grać" skoro się nawet samemu tego nie robi? Dla mnie to jest w ogóle bez sensu. Nie podoba mi się, to nie gram... a jak jest fajna gra, to gram. Sama gram.

I nawet jeśli już sobie wyexpisz zajebiście postać to co z tego za frajda? Żadna.

Dla mnie poprostu boterzy to nie gracze.

Wszystko w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

IMAO to co Ty robisz to to samo. Bez własnego udziały w grze czerpiesz korzyści. Ba, nawet gorzej! Ty czerpiesz korzyści odbierając je innym graczom (bo w końcu inni z party pół expa tracą dla Ciebie).

Ja rozumiem, że czasem trzeba wstać od kompa, ale ja jak byłem w party w jakimś MMORPG'u (nie pamiętam) to pisałem do kolegów z party "AFK" lub "AFK na 10-15 minut, jak nie chcesz to nie exp teraz, albo wyjdź z party". Robisz tak?

PS Nie chciałem nikogo urazić. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

No właśnie tego nie lubię w MMO, to że tyle czasu zabiera granie w te gry. Moim zdaniem lvl powinny iść szybciej. Najfajniejsze rozwiązanie jest w EVE, poprostu wybieramy skila i się uczymy, i nie ważne czy gramy czy nie, jest określony czas na naukę i po tym czasie go mamy.

Zgadzam się z Beo, to jest gorsze bo okrada się innych graczy z expa i złota, mnie kiedyś też ktoś zaprosil do party a potem, gdzieś większość poszła. To jest zwykłe oszustwo, w dodatku za nie nic nie grozi powinna być możliwość zgłaszania takich osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Beo, ja gram tylko i wyłącznie w party ze znajomymi i mają 100% świadomość tego, że jestem afk ;)

Najdłuższa moja nieobecność na afk, to moment szykowania kotletów do smażenia ;)

Zresztą jesteśmy na tyle zgrani, że każdy może sobie pozwolić na afkowanie w party i nikt nikomu nie wywala, że podbiera się expa...a jeżeli ktoś planuje odejść na "dłuższą chwilę" od kompa, to poprostu wychodzi z gry. ;) I mamy taką zasadę, że jeżeli jesteśmy umówieni na jakąś konkretną godzinę, a komuś akurat wyskoczyło coś z nienacka, co się niestety zdarza, to wtedy się go expi, żeby nie został z tyłu z levelem i mógł nadal z nami grać. Proste, łatwe i przyjemne :P W końcu od czego ma się przyjaciół ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Proste' date=' łatwe i przyjemne ;). W końcu od czego ma się przyjaciół ;)[/quote']

Od tego mamy boty żeby nie musieć polegać na przyjaciołach :P. To, że mnie gra nudzi to nie znaczy, że mam odpuszczać. Nudzi mnie to o czym pisze Micz i Beo - zbyt długie i monotonne wbijanie expa. Tu się stoi 3 dni po cały etat żeby nabić poziom, a ja chcę czerpać przyjemność ze swojego poziomu, ze swojego setu i specjali. Więc żeby mnie nie zabijała rutyna i żenada to bocę (Tibia) a jak siadam do grania to gram tak żeby sprawiało mi to przyjemność. Czyli ani na exp ani na loot - tylko dla frajdy - czyli tak jak to jest w Counter Strike lub Quake 3 OSP/CPMA. Nie podałem Combat Arms bo tam ważna jest kasa i poziom czyli zasady identyczne jak w Archlordzie.

Żeby grać dla przyjemności (powtórzę to) trzeba bocić. Ot tak po prostu - nie bawi mnie (tu też się powtórzę) stanie w miejscu i walenie w te same potwory "bo jest dobre expowisko". A to, że komuś się to nie podoba? Mi nie podobają się nicki Adolf, Jude oraz podobne ale jak widać game masterom to zwisa. Jak bym tylko dorwał się do innego IP to bym bocił na kilku maszynach wirtualnych aż do zablokowania tych kont. Grunt, że ten "mój" chłopek byłby "uczciwie" w party :P.

Gosia - bez urazy, to przecież tylko gra ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Ludziska, słuchajcie tego ;)

Dostaliśmy zaproszenie do Combat Arms, czyż to nie brzmi znajomo?

Sprawa ma się tak, że przechodzimy wszyscy ale nie o to tutaj chodzi: wykopanie członków gildii to była czysta przyjemność, ale wyjście samemu to już był horror. Nie da się wyjść, trzeba rozwiązać gildię. A to się samo nie zrobi: należy podać gildowe hasło. Jaka szkoda, że je zapomniałem ;).

Nie da się również "ot tak" przekazać komuś dowództwa i czekać na kopa. Wchodzę na support i co? I liczyłem na to, że nici z wycieczki do CA ponieważ Rogal mnie nastrachał tym, że zanim ktoś to przeczyta... tak.

No to patrzcie:

"Posted On: 07 Jul 2009 09:06 PM

Hi, I`m Przemuch, owner of a guild called MILF. (...)"

"Posted On: 07 Jul 2009 09:15 PM

Hello Przemuch,

Thank you for your ticket.

Your guild password is:(...)"

9 minut i odpowiedź grzecznie już na mnie czekała. Kurdę! Gdyby tak skarbówka szybko wypłacała nadpłacony podatek... :P.

Dlaczego o tym tutaj piszę?

Zmartwiła mnie ta odpowiedź, ten czas reakcji... Im naprawdę zależy na graczach... i tak jakoś kopnął mnie w zad dylemat etyczno-moralny... chyba nie będę bocił ;). Tym bardziej, że ten syfny Sun Vbox nie jest w stanie postawić XPka :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Masz szanse, bo Miczowi się udało to nie było problemu. Zresztą jeżeli jakoś się zgralibyśmy wszyscy, to może uda się nam w końcu razem gdzieś skakać.

Czy zależy im na graczach? Mam wrażenie, że to wszystko klepie automat. Albo rzeczywiście - zapłacili no life'om którzy są do dyspozycji 24 godziny na dobę.

Swoją drogą...mógłbym być GMem ;)

Co do opowieści o tym jakie hasło miał Przem0l zapraszam na SB - niezłe jaja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Rogal, co do hasła to było tak: tam gdzie warto to wrzucam hasełka jak z generatora haseł, czyli m)xd#aL i podobne, Ralliart idzie na łatwiznę zrzynając nazwy tabel z Gimy :P ale w tym jednym przypadku (nazwa gildii) to chciałem sobie odpuścić. Po prostu zakładanie hasła na gildię jest bez sensu, bo przecież najpierw trzeba mi zakosić hasło do konta, na którym mam wszystkie chary ;). Jak juz ktoś mi to zabierze (i zmieni) to naprawdę nie zrobi mi różnicy czy tylko zabierze mi konto czy na dodatek rozwiąże gildię ;).

A hasło było trudne, jak dla mnie bo z niczym mi to się nie kojarzyło ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Przem0l nie mówię, że nie "grindujemy", ale biegamy też po różnych spotach...od czasu do czasu jakaś arenka, czy wojenka...ogólnie zawsze musi być opcja pvp ;) Bez tego nie ma grania ;)

Teraz przykładowo w Aionie (narazie jest taka wersja na poszczucie, a we wrześniu wychodzi giera) mamy, jak w Archlordzie dwie rasy. Są mapy na których obie rasy mogą się spotykać i wtedy dopiero jest fun...albo taka arena. Zakłada się legion i wijo! Oczywiście są kamikadze, którzy wchodzą w pojedynkę, bez żadnego wsparcia...ale tacy szybko kończą swoją bytność po tej stronie areny :P Tak czy inaczej jak narazie giera opiera się na wykonywaniu questów, więc nie ma opcji, że znudzi się granie w jednym miejscu...i tu botowanie nie ma sensu ;) bo za questy jest tyle expa, że botem to byś do, za przeproszeniem, usranej śmierci nie wyexpił tak szybko  :P

Także może Aion? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Gosia, pobiły mnie ;)... BOTY cholerne ;).

Chciałem przez chwilę być PRO i rzuciłem się na bota. To musiał być bot bo jak inaczej wytłumaczysz takie zjawisko:

jest ork na 45 poziomie, który bije jednego stworka na podobnym poziomie... nie bije ich 20-30 ale jednego, zaraz potem znowu jednego, powoli się obracając (Auto-IT jak nic, wiem bo sam testowałem i poza zgonem nic nie wyexpiłem [w sumie "-3%"]). No to ładuje się i piorę mu zadek, on ucieka, pewnie gościu się obudził (na dzwonek jak w Tibia Auto) i za chwilę pojawia mi się dodatkowych 2 gości z jego gildii, którzy we mnie ładują czarami - naturalnie zbieg okoliczności. No cóż, odpowiednie zawiadomienie poleciało już do game masterów ;).

Nie płakałbym tak gdyby nie wypadł ze mnie maksymalnie wyrzeźbiony pancerz, pożyczony od szefa gildii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Buahahaha!  ;) Nie wiem co mam napisać i nie wiem czy dobrze trafiam w klawiaturę, bo mam łzy w oczach ze śmiechu ;) ;) Wywalą Cię z gildii teraz ;)

A tak na poważnie, to nooby tak już mają, że bez kolegów sobie nie poradzą... Ale co zrobić... przynajmniej jest z kogo szydzić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...