Skocz do zawartości

Prośba do informatyków :)


Sandra88

Recommended Posts

Witam wszystkich!

Jestem (niestety) studentką psychologii i potrzebuje waszej pomocy. Proszę nie pytać dlaczego wybrałam tak anty-perspektywiczne studia, ponieważ sama zachodzę o to w głowę... .

Wracając do tematu, zwracam się do Was s prośbą o wypełnienie ankiety, która jest mi potrzebna, by zakończyć te męki i poszukać sobie uczciwej pracy. Widzę pewne perspektywy w tym kraju, zwłaszcza, że nawet za aktywowanie takiej głupiej ankiety żądają abonamentu. Co jest totalnym wyzyskiem, bo takowy abonament zapłacą tylko najbiedniejsi studenci tak bezużytecznych kierunków jak mój, ponieważ Wy sami byście sobie taką zrobili (gdybyście potrzebowali).

Tak czy inaczej widząc, jak ten kraj "garnie" się do wszelkiej pomocy - Dziękuję KAŻDEMU kto się na to zdecyduje! Pozdrawiam :)

Link do ankiety ---> http://moje-ankiety.pl/respond-9610/sec-0lY4wiRG.html

HASŁO: mgr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Otrzymanie dobrej pracy zależy głównie od szczęśliwego zbiegu okoliczności.

Dałem prawda, ale te warianty odpowiedzi nijak się nadają. Bo z jednej strony możesz mieć dużego farta i dostać się do pracy bez wykształcenia i się pokazywać każdego dnia, a z drugiej strony nawet po studiach nie masz gwarancji czy będziesz mieć szczęście. Fajna by była opcja "nie wiem", bo w naszej branży to mimo iż szczęście trzeba mieć, to pewną umiejętność uczenia się też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na stronach

Dałem prawda, ale te warianty odpowiedzi nijak się nadają. Bo z jednej strony możesz mieć dużego farta i dostać się do pracy bez wykształcenia i się pokazywać każdego dnia, a z drugiej strony nawet po studiach nie masz gwarancji czy będziesz mieć szczęście. Fajna by była opcja "nie wiem", bo w naszej branży to mimo iż szczęście trzeba mieć, to pewną umiejętność uczenia się też.